вівторок, 22 листопада 2011 р.

НОВИНИ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ

Маємо відразу дві приємні новини!

1. Світлана Корчагіна стала переможницею Всеукраїнського літературного конкурсу «Майстерні чудес 2011». Перше місце і премія дісталася їй, психологові з-під Львова за оповідання "Старий Андрей".
Вітаємо і бажаємо успіхів на подальші звершення!
Судді не знали, чиї роботи вони оцінювали. І коли переможця було визначено, здивування організаторів було загальним. Світлана Корчагіна обійшла багатьох відомих і професійних письменників на значну кількість оціночних балів. Ніхто не очікував таких результатів. І в першу чергу сама звитяжниця - адже з 107 допущених до конкурсу оповідань саме її твір посів перше місце!
Деталі - тут.


2. 3 грудня у книгарні "Смолоскип" (м.Київ) відбудеться творчий вечір молодого дніпропетровського автора Тимофія Федорця. В рамках вечора відбудеться презентація другої збірки поезій "Він. Вона. Вони".
Книгарня знаходиться за адресою: вул. Межигірська, 21 (метро «Контрактова площа», вихід до вул. Нижній Вал).
Початок вечору о 17:00.
ВХІД ВІЛЬНИЙ!
Деталі зустрічі: тут або тут.



неділю, 13 листопада 2011 р.

СПОВІДЬ ПРОДУКТІВ ПРОДОВЖЕНО!

Зацікавленість проектом «Про дайте їсти» виявилась більшою, ніж очікували організатори, тому було вирішено продовжити відбір тур та зробити проект всеукраїнським!
С початку відбору було подано достатню кількість анкет і пробних текстів, але бажання створити справжній «їстівний» проект підштовхує творців продовжити пошуки «письменників без ГМО» (за висловлюванням братів Капранових), нового формату літератури екологічного спрямування і обрати більше учасників!
Відбір триватиме до 15 грудня 2011 р. Результати відбіркового туру будуть оприлюднені до 20 грудня 2011 року. Чекаємо на ваші тексти!
 (фото з сайту pravda.cc.ua)
Довідка:
Концепція проекту «Про дайте їсти» полягає у колективному творенні текстів від імені продуктів харчування, про вміст у них ГМО, прогнози якими будуть модифіковані продукти через кілька років «Це буде сповідь продуктів, які нарешті розкажуть всю правду про себе», – загадково підкреслюють організатори.
Претенденти надсилають коротке есе організаторам (документ Word, Times New Roman, 14 кеглів, до 4 тис символів з пробілами) на адресу proisty@i.ua, де від імені продукта (продукт обирається на власний розсуд) показують свій політ фантазії про те, що б хотіли нам сказати про себе продукти харчування, якби вміли говорити. Окрім тексту, окремим файлом, кожний претендент надсилає свої контакти, де вказує прізвище ім’я, мейл та телефон.
Результатом літературно-екологічного проекту «Про дайте їсти» стане презентація електронної книги.
Детальніше про проект «Про дайте їсти» можна дізнатися за телефоном 0976719609 (Женя Нікітчук).
Організатори: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, газета «Педагогічні кадри».
Автори проекту: викладачі НПУ імені М.П. Драгоманова, творці проектів «Щоденник» та «Re: make щоденник» Олександр Козинець та Сергій Русаков.
За новинами проекту слідкуйте на блозі http://shchodennyk.blogspot.com/


(Фото з сайту tsn.ua)

НОВИЙ ВІРУС - Art «Meme» Movement

Art «Meme» Movement|Мистецький рух «Мем» - команда ініціативних, креативних особистостей, яка несе вірус культурної інформації і одночасно новий світогляд.


Журнал «Meme» - це знаряддя для поширення і таким чином розвитку вірусу мистецтва, створення середовища для розвитку мистецтва.

Творча людина шукає можливості реалізації своїх ірраціональних потреб. В розрізі творчого розвитку домінують естрадно-популярні види мистецтва, тоді як кількість проектів, що дають змогу проявити себе, як фотограф, художник, журналіст, дизайнер та інше значно менше.
В середовищі зубожіла кількість якісних культурних продуктів, що в свою чергу звужує й до того в край вузьке коло їх споживачів на ряду з деструктивними елементами суспільства.
Відповідно до зміни світогляду сучасної молоді, відбувається засмічення культурної та творчої свідомості, знижується ефективність класичних інструментів поширення культурної та творчої інформації, а також зменшується значення культурних засад та творчих поривань серед нового глобалізованого покоління. В середовищі наявні застійні мовні бар’єри та злоякісні стереотипи.


Мета проекту: Розвиток культурного рівня та сприяння реалізації творчого потенціалу серед молоді

Завдання проекту:
·         Пошук та підтримка талановитої молоді в їх творчих починаннях в сфері публіцистики, літератури, фото-художньому мистецтві, дизайну, графіки, живопису, музики, театру та ін.
·         Поєднання творчого, культурного та соціального проявів суспільного життя та поширення гену культурної інформації
·         Створення культурного продукту, як одного із інструментів для вирішення поставлених задач, а саме мультимовного (українсько-англійсько-російського), квартального, публіцистично-художнього, електронного журналу «Мем», відповідно до засад та принципів мистецького руху

Метод досягнення поставлених завдань:
Організація колективного творчого процесу, проведення заходу «Журнал за 24 години». Проведення культурних презентацій, дискусій, читань та інших культурних заходів.

До участі в створенні нового електронного видання запрошуються молоді люди, що відчувають потяг до:
·         Образотворчого мистецтва
·         Фотографії
·         Журналістики
·         Лінгвістики, редакторської справи
·         Культурології, мистецтвознавства, психології
·         Літературного мистецтва
·         Поліграфічної справи (Верстки та дизайну)
·         PR та брендингу
·         Молоді, креативні та ініціативні люди

Цільова аудиторія: талановита, ініціативна та креативна молодь віком від 18 до 30 років

Для участі необхідно заповнити анкету, або надіслати короткого листа на art.meme.movement@gmail.com

Слідкуйте за новинами на офіційних сторінках та комюніті:


issuu.com/artmm, art.meme.movement@gmail.com

вівторок, 8 листопада 2011 р.

ПРОЕКТ "ПРОдайте їсти" СТАЄ ВСЕУКРАЇНСЬКИМ!

Організатори вирішили розширити рамки літературно-екологічного проекту "ПРОдайте їсти" і зробити його ще масштабнішим! Термін подачі заявок на участь у конкурсі продовжено до 15 грудня 2011 року!


Концепція проекту полягає у колективному творенні текстів про продукти харчування, вміст у них ГМО, перспективи складу продуктів через кілька десятків років. «Це буде сповідь продуктів, які нарешті розкажуть всю правду про себе», – загадково підкреслюють організатори.
Готові спробувати свої зусилля? То ж не гайте часу і надсилайте коротке есе (документ Word, Times New Roman,14 кеглів, до 4 тис символів з пробілами) на адресу proisty@i.ua, де від імені продукта (продукт обирається на власний розсуд) покажіть свій політ фантазії про те, що б хотіли нам сказати про себе продукти харчування, якби вміли говорити. Окрім тексту, окремим файлом, кожний претендент надсилає свої контакти, де вказує прізвище ім’я, мейл та телефон.

Результати відбіркового туру будуть оголошені в кінці грудня. Лише 25 претендентів стануть учасниками проекту. Приєднуйтесь до нової творчої команди!

неділю, 6 листопада 2011 р.

ЛОВИ МОМЕНТ, ТРИМАЙ "РІМЕЙК"!

Свіженьке інтерв'ю Олени Скрипник та Дмитра Прокопчука про майбутнє проекту "Рімейк", про відмінності його від "Щоденника" та про плани самого Сашка Козинця читайте у розділі РЕЦЕНЗІЇ ТА ВІДГУКИ ЩОДЕННИКА
Або з оригіналом статтї можна ознайомитися на сайті "Лови момент"

середу, 2 листопада 2011 р.

НОВИЙ ПРОЕКТ ВІД ТВОРЦІВ "ЩОДЕННИКА"

(фото взято з natprod.blogspot.com)
 Колективне творення в новому форматі на екологічну тему
Що? Оголошено конкурс на участь в літературно-екологічному проекті «ПРОдайте їсти».
Де? В Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова у рамках «VІ Тижня мистецтв», організованого Інститутом філософської освіти та науки протягом 5 днів, з 14 по 18 листопада 2011 року буде відбуватися реалізація проекту.
Коли?: відбірковий тур 1 по 8 листопада 2011. Оголошення результатів 10 листопада.
Хто організовує? Організатори проекту – Сергій Русаков та Олександр Козинець, автори проектів «Щоденник» та «Re: make щоденник» 
Як взяти участь? Треба надіслати заявку організаторам. Заявкою є текст учасника (документ Word, Times New Roman, 14 кеглів, до 4 тис символів з пробілами), де від імені продукта (претенденти на власний вибір обирають один продукт) показують свій політ фантазії про те, що б хотіли нам сказати про себе продукти харчування, якби вміли говорити. Окрім текста, окремим файлом, кожний претендент надсилає свої контакти, де вказує прізвище ім’я, мейл та телефон.
Хто може надсилати заявки? Заявки приймаються від студентів м. Києва різних курсів та різних спеціальностей. Вік не має значення.
Яка мова проекту? Проект україномовний, вимоги до текстів – проза. 
Куди надсилати? Заявки надсилайте на поштову скриньку proisty@i.ua
Де можна дізнатися більше? Деталі проекту можна дізнатися за телефоном 0976719609 (Женя Нікітчук).

По закінченні проекту буде створена електронна книга, доступна для скачування та перегляду всім бажаючим.



(Фото взято з vkurse.ua)
Такого ми ще не писали!